domingo, 20 de noviembre de 2011

Brava Victoria!

Hola!
El dia 10 de novembre els alumnes de música vam tenir l'oportunitat de veure una pel·licula dedicada a la gran Victoria del Angels on ens explicava una mica més d'ella. Vam ser tan afortunats que la vam veure el dia que s'estrenava amb la seva directora!!


Va ser una pel·licula que em va sorprendre molt perque hi havia coses de la Victoria que ni m'imaginava, No pensaba que havia estat tan famosa ni tan important. Aixo em va agrada molt, una catala coneguda casi arreu del món!
El que més em va fascina eren els seus vestits. S'els feia ella i ara estan en un moseu, com m'aradaria veure'ls!
També m'ha sorprés molt que alguns trosos de la pel·licula son gravacions caseres fetes per ella.


Recoman-ho que la veieu!

No hay comentarios:

Publicar un comentario